jasmijngoesaus.reismee.nl

'Counting down the days'

Het aftellen is begonnen!
Nog exact dertien dagen en dan zal ik in het vliegtuig zitten richting Australia's New York, The Harbour City, Sin City - of te wel: Sydney, New South Wales, Australië!

Voor vele natuurlijk wel bekend zal ik op 10 januari vertrekken en starten met het grote avontuur Down Under. Ik zal 6,5 maanden backpacken door Australië en Nieuw-Zeeland. Daarnaast zal ik de terug reis combineren met een gave trip van Bangkok naar Singapore om Thailand en Maleisië te zien.

Op dit moment ben ik bezig met alle ‘laatste' dingen. Laatste dagen werken, laatste dingen inpakken in mijn huisje, laatste voorbereidingen treffen voor de reis, laatste 13 dagen voor vertrek, laatste keren dat ik vrienden en familie kan zien. Ik merk dat dit gevoel heel erg leuk is en tegelijkertijd dood eng. Want de plannen die zo leuk leken in September 2011, komen nu wel heel dichtbij! Mix van gevoelens dus.
Ontzettend veel zin om een stuk te gaan zien van de wereld, alleen op reis te gaan en een half jaar geen verplichtingen te ervaren. Tegelijkertijd beseffen dat ik veel hou van mij vrienden en familie en die toch wel heel erg ga missen. Gelukkig zijn het ‘maar' 6,5 maanden. ;)
Soms voelt het als emigreren, haha!

Ik vind het leuk om jullie op de hoogte te houden van mijn ‘life changing experience' dus daarom deze site. Daarnaast vind ik het natuurlijk ook super fijn om wat van jullie te horen, reactie zijn zeer welkom!

Heel veel Liefs,
Jasmijn

P.s.: Hiernaast kun je je email adres invullen zodat je een mailtje ontvangt wanneer ik een nieuw bericht heb geplaatst.

Reacties

Reacties

Henriette

Alleen op reis! Spannend!
Alvast een leuke en goed reis toegewenst en sterkte met de voorbereidingen!

Groetjes, Henriette (HBOV)

Lisette

Jasmijn!,zag het toevallig op facebook! Zeker een life changing experience!! Ik weet precies hoe je je voelt. Maar als je er eenmaal bent is het fantastisch! Geniet volop voor je het weet is het voorbij! Ik ga je volgen! X lisette (you know... Kalamaika ;) )

mama

Het komt nu wel heel dichtbij. Spannend!!
Ik ben wel blij dat ik je nog eventjes kan knuffelen tijdens al de even dit en datjes.

Fenny!

Stoere chick! ;). Ik ga je zeker volgen en wens je natuurlijk heeel veel plezier. Maar gelukkig ga ik je dat allemaal nog 100x in real-life vertellen voordat je vertrekt!! KUSS

Ina

Hey, Jasmijn ik wens je veel plezier down under. En ik ga je zeker volgen. Alhoewel ik wel het één en ander van je ouders zal horen. Geniet er van. Liefs Ina

Silvy

Hoi Jasmijn,

Heel veel plezier daar in Australie de komende periode! Ruud en ik zijn wel een beetje jaloers, zouden ook wel zo'n mooie reis willen maken. Maar tegelijkertijd zouden we Nederland te veel missen.

Ik hou je site in de gaten, in ieder geval tot de volgende familiedag en anders misschien tot eerder!

Liefs, Silvy

Lisanne

Spannend!! Het aftellen is nu echt begonnen!
Maar het wordt vast een super mooie reis!

Ik ga je natuurlijk op de voet volgen!
Maar nu eerst nog even OUD&NIEUW vieren! Woehoe!

ellen

Spannend! Vier lekker oud/nieuw, geniet hier nog even en dan ... wijde wereld in. Heb je nog een adresje nodig in Sydney toevallig? Daar zit Valeria met husb en 2 kids voor de periode van 1 jaar (als ze niet blijven...... want ze zijn super enthousiast). Ken eigenlijk niemand die níet enthousiast was na een reis in Australië. Je hebt guts! Super. liefs

laura

oooh spannend jasje!

Ik ga zeker je reisverhalen volgen :)

oma en ria elsinga

Lieve Jasmijn,

we vinden het fantastisch ! en zullen je graag op de voet volgen. Hou je nog een uitzwaai-uurtje ?
liefs, harte-groet, oma en ria

Riektje

hé lady, nu komt het heel dicht bij hè!!!
Het wordt geweldig!
Ik ga je zeker volgen.
liefs, Riektje

Merel&co

Haai liefste zus!

Ik vind je superstoer en ben heeeeel jaloers op de fantastische reis die je gaat maken! We gaan je heel erg missen en daarom is het maar goed dat we je avonturen hier op de voet kunnen volgen!

Hele dikke kus! LY

Manon

Ook ik ben heeeeeel benieuwd naar al je avonturen!! Spannend, maar ook super leuk! Vanavond gaan we er nog even een heel gezellig laatste stapavondje in Zwolle van maken, tot zo!!! Liefs x

Tara

Hey Jasmijn,

Wat super gaaf dat je dit gaat doen!!!! Heel erg veel plezier en ik zal af en toe deze site even bekijken hoe het je vergaat!

Groetjes Tara

Arno&fam

He,

Heel veel plezier tijdens je grote avontuur. We zullen je ervaringen volgen!

Wanneer je Maleisie en Thailand in trekt, moeten we even contact hebben. Wellicht heb je wat aan onze ervaringen!

Groetjes en tot in de zomer!

Jannie

Lieve Jasmijn,
Daar ga je dan, naar het andere eind van de wereld.
Wat heel veel mensen graag zouden willen maar niet doen of niet durven, dat ga jij doen!!!
Geniet er van en ik verheug me op jouw verhalen!
Goeie reis.

Jannie en Hans

Monique (d'Engelbronner)

Hé lieve schat - ik zat hier vanochtend vroeg je vertrek een beetje mee te beleven, samen met je paps en mams aan het ontbijt en het nog even heen-en-weer-ge-sms van en naar het vliegtuig waar jij inmiddels in zat. Nu is het middag en zit je al in de lucht van London naar Sydney. Als ik het moet afmeten aan de verhalen die ik van anderen heb gehoord over het backpacken in Australië en Nieuw-Zeeland, dan kan ik je verzekeren dat je een geweldige tijd gaat hebben. Ga er ongelooflijk van genieten! En vergeet niet af en toe tijd te maken om hier je verhalen en foto's te plaatsen! Dikke kus! Monique

Susan

Lieve Jasmijn,

Zoals ik hierboven kan lezen ben je inmiddels al onderweg naar Sydney. Wow nu is het dus echt begonnen! Ik wil je heel veel plezier wensen daar aan de andere kant van de wereld! Maak er wat moois van! Maar dat komt wel goed verwacht ik. Ik ben benieuwd naar al je avonturen, we gaan je zeker volgen!

Liefs Susan (en Maykel)

Fenny

Ik kijk nu al uit naar je eerste verhaal :)!! XX

Marieke (Zwolle)

Hey Jasmijn!

Superveel plezier en geniet ervan, prachtige ervaring!
En ook stoer dat je alleen durft!
Ik ga je volgen..

Voor nu nog een goede reis en succes met settelen!

Liefs Marieke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active