jasmijngoesaus.reismee.nl

'Syndey, Here I am!'

G'Day Mates!

Hier is mijn eerste verhaal uit Sydney.
Dinsdag nacht zijn Pappa, Mamma en ik vertrokken naar Schiphol. Ik merkte dat ik het allemaal nog heel onwerkelijk vond. Ik wist dat het allemaal zou gaan gebeuren, maar zo voelde het nog niet. Ook omdat helaas het geweldige avontuur met Pap en Mam in NZ niet doorgaat omdat Mamma plotseling moet worden geopereerd. Dus nu is het echt 6,5 maand op pad alleen.
Allereerst vloog ik naar Londen Heathrow om daarna een stop +overnachting in Singapore te maken. Singapore is vast prachtig, maar door mijn hoge graad van vermoedheid was het soms echt onmogelijk om mijn ogen open te houden. Daarnaast zijn een grote hoeveelheid aan aziaten en een kort lontje geen goede combinatie. Wat ik nog heb meegekregen was een Tempel, botanische tuin en de Skyline. Deze dingen waren wel mooi, hihi.

Na een nacht slapen vetrokken we vervolgens naar Sydney. We kwamen in de avond aan en werden met een busje naar het Wake Up hostel gereden. In de avond gingen we eerst nog wat eten. Sydney voelt super westers aan en heel is heel erg netjes en goed onderhouden. Toen geprobeerd te gaan slapen, dit lukte natuurlijk niet door de jetlag. Gelukkig was het erg gezellig de eerste nacht in het hostel met mensen uit en groep.Gezellig, maar die nacht dus maar 2 uur geslapen.

Die ochtend erna, hadden we de orientatie dag die gericht was op werk, reizen ed. 4 uur informatie waarvan ik alleen maar dacht, help wat moet ik nu gaan doen?Deze dag werd vervolgens ook de 'wat heb ik nu weer op mijn hals gehaald?'-dag. Emoties, emoties en nog meer emoties. Ik wist dat het zou komen. Dus daar was het.

Vandaag heb ik samen met Odile (meisje uit de groep, erg gezellig!) een tocht gemaakt door Sydney. Dat was echt super tof! Onder andere het Opera House, de Harbour Bridge enDarling Harbour gezien.Lekker touristisch gedaan met natuurlijk de camera (1 week, 200 foto's rijker. Jeeh!). Sydney heeft echt een lekker flow van gezelligheid en ook rust.Er zijn veel verschillende kanten.VanChina Town tot deechteJetset.

Deze week blijf ik lekker in the big City en ga ik nog veel zien van Sydney. Daarna vertek ik samen met Odile naar een heus 'Jackaroo & Jillaroo Camp' on the Ranch! We gaan paardrijden, schapen scheren, koeien melken en noem maar op! Zo'n zin in! Meet Cowgirl Jasmin. Betekent wel dat ik de hele andere kant op ga dan eerst gepland! Ik ga nu eerst de oostkust ontdekken, ook super cool.

Tot nu toe vind ik het fijn hier te zijn maar soms ook nog wel eenheftig gevoel. Dan vind ik het toch wel fijn dat internet en skype bestaat. Deze week komt er misschien nog een korte update maar ik denk dat ik weer een bericht schrijf na de Ranch.

Bedankt voor al jullie berichtjes de vorige keer, dat doet me echt goed!
Heel Veel Liefs - Jasmijn

p.s. Ze draaien trouwens lekkere muziek hier.
Zoek bv:Foster thePeople.

p.s.2: de foto's gaan hier echt in slakkentempo en geven dan een foutmelding aan. Ik ga het binnenkort weer proberen!!

Reacties

Reacties

Marjet

Leuk, Jillaroo, daar heb je overigens geen internetbereik maar Sas vond het er geweldig! Ik 'reis' tot dus ver gewoon met je mee,Genieten!

Martine

Ohh het klinkt allemaal zo leuk en wat fijn dat je een leuk reismaatje hebt gevonden waarmee het klikt!
Veel plezier op de ranch!

Monique (d'Engelbronner)

Stoer!!! Wel af en toe op tijd naar bed, hoor! En veel plezier op de 'boerderij' volgende week! Heerlijk dat je dus inderdaad wel meteen in een soort 'systeem' zit aan de hand waarvan je direct ook andere leuke mensen ontmoet waarmee je samen op pad kunt. En foto's uploaden - misschien gaat Facebook sneller?
Dikke kus weer, lieve schat!

Lisanne

Leuk je verhaal te lezen meis! Geniet nog even van Sydney! Ik ben benieuwd naar alle foto's, maar die zie ik van zelf dan wel verschijnen!

Zet hem op daar op de boerderij, maar dat komt vast goed! Liefs

maura

Klinkt gaaf hoor allemaal al! Laat even weten of de ranch een aanrader is ;) Heeel veel plezier!

mama

Cowgirl Jasmijn, volgens mij past dat wel bij je.
Vond hert heerlijk je gisteren op de skype te horen en zien. Dan ben je toch weer heel dichtbij.
Veel plezier. en kus

Debbie

Super dat je de eerste ervaringen al hebt opgedaan! Leuk om zo even wat van je te lezen! Veel plezier met alles ontdekken!

Jannie

Geweldig, ik zie je al zitten met een onwillig schaap dat geschoren moet worden of op een paard de koeien bij elkaar drijven.
Niet meedoen aan boer zoekt vrouw, want we willen je wel graag terugzien. Veel plezier!
Groetjes,
Jannie

Sel

Als je toevallig naar Palm Beach eo gaat, laat dan eff wat horen want dan kom je langs mijn huis langs!

xxx

Pieter

Cher Jasmijn, goed te horen dat je in dat verre "down under" bent aangekomen. Wat een indrukken zul je op doen! Leuk om je eerste notes te lezen! Ben benieuwd naar de volgende en natuurlijk foto's. Hou je taai en geniet, emoties horen er ook bij, het zou gek zijn als dat niet zo was, maar het gaat allemaal geweldig worden hoor!
Have fun and take care. XP

Laura

Hoi lieve Jas,

Wat een leuk eerste verhaal in Australië! Klinkt allemaal heel goed, leuk dat je iemand hebt gevonden waar je mee op kan reizen. En dat je nu ineens heel iets anders gaat doen dan je plan was, is juist super tof! Met paarden en een boerderij maak je mij altijd enthousiast zoals je weet. Dus kom maar op met je wilde cowgirl verhalen :D

Veel plezier!

dikke kus

Ina

Geweldig cowgirl, ben je echt een type voor. Het staat vast dat deze reis niet te plannen was, omdat je nu een andere kant op gaat dan dat je in gedachten had. Maar wat maakt het uit, als je maar zoveel mogelijk hebt gezien en meegemaakt. En je er plezier in hebt. Je foto's geven een goed beeld, van hoe je je voelt. Je staat er vrolijk op dus dat zit wel goed. Ik zit je nu al op je volgende verhaal en foto's te wachten.
Liefs en groetjes Ina

Arno&fam

Gisteren van Remko en pa gehoord dat je gepost had op je blog en vandaag dan zelf gelezen. Fijn om te horen dat je na de eerste emoties zo lekker op pad bent. Ik word acuut jaloers!

Zo'n range lijkt me een heerlijke start; lekker buiten zijn en de hele dag bezig + alle tijd om rustig te genieten.

Ik kijk alweer uit naar je volgende post met verhalen!

Groetjes,

Arno + familie

Arno&fam

Toch nog even snel een berichtje; we hebben net tickets geboekt voor de zomer en komen zondag 22 juli aan in Kuala Lumpur. Als het zo uit komt dan kunnen we elkaar misschien nog net even ergens in Maleisië samen koffie doen, avondje eten of iets anders!

Fenny

Super om je verhaal te lezen meis!! En fijn om de foto's te zien. Ben heel benieuwd naar je avonturen op de ranch. Klinkt echt als iets voor jou. Geniet er van! Dikke kus.

Judith a1p

Hey collega,
Echt super gaaf dat je nu echt daar bent. We missen je wel hoor. Erg leuk om je verhalen te lezen, ben benieuwd naar wat er allemaal nog gaat komen. Wel een enorme belevenis en wat een mooie/leuke fotos. Ga je volgen want ik heb mijn mail adres ungevuld, tot de volgende x.

Judith a1p

Hey collega,
Echt super gaaf dat je nu echt daar bent. We missen je wel hoor. Erg leuk om je verhalen te lezen, ben benieuwd naar wat er allemaal nog gaat komen. Wel een enorme belevenis en wat een mooie/leuke fotos. Ga je volgen want ik heb mijn mail adres ungevuld, tot de volgende x.
W

Tim & Alicia Elsinga

Hi Jasmijn,

Aussie, Aussie, Aussie...
Hoop dat je een fantastische tijd zult hebben hier in Australia.
Mooi reisverhaal.

Groetjes van ons,

Tim & Alicia Elsinga
Ermington, Sydney
0415 495 776

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active